2016. január 1., péntek

Az Új év kezdete

Mi mással is kezdődhetne nálam mint egy kis kézimunkával..na nem sokkal csak egy kicsivel.Malackákat varrtam 2 napja,eljutottam odáig,hogy 80%.ig befejezzem őket a maradék 20% mára maradt ...most volt időm. :-)  Nagyon tetszik az új Tilda könyv  Ez ,habár nem vettem még
meg,mert ugye bár a világhálón minden megtalálható,de nem sokára meglepem magam vele.Szóval ebből a könyvből Mikulásra már varrtam 2 Rénszarvaskát és most új Évre 2 kismalackát :-) Imádom őket!!!A horoglás mellett egyre jobban ráérzek a varrás ízére is és a nem annyira bonyolult nekem tetszetős holmikat meg is próbálom varrni.Szerintem ez lesz az idei év másik nagy kibontakozási felülete.Remélem idén is sok-sok szépséget tudok varrni,horgolni,mert számomra ez az ami boldoggá tesz,kikapcsol,örömet okoz a családom mellett!! :-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése